Contact

  • Veelgestelde vragen over populaire onderwerpen

    Heeft u een vraag? We hebben een aantal veelgestelde vragen en antwoorden voor u verzameld over:

    • het aanvragen van een paspoort;
    • het aanvragen van een rijbewijs;
    • afval;
    • hoe u een melding kunt doen.

    Staat uw vraag er niet bij? Neem contact met ons op.

U wilt contact

Bel ons

Maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur.

Overlast of gevaar? Bel ons!

Er is een gevaarlijke situatie of spoed. Denk aan een gat in de weg of een ontbrekend putdeksel. U belt ons dan direct, ook buiten openingstijden.

Schrijf, mail of app ons

WhatsApp: maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur. Via dit telefoonnummer kunt u niet bellen of sms’en. Lees hoe u een melding of klacht kunt doorgeven. 

Maak een afspraak

U wilt een product of dienst aanvragen. Wij werken op afspraak.

Iets melden of klacht doorgeven?

U wilt een storing doorgeven of u heeft een klacht.

Pers en media

Media kunnen via onderstaande gegevens contact met ons opnemen.

Facturen

  • Algemene rekening: NL94BNGH0285127640
  • Sociale zaken: NL19BNGH0285127632
  • Burgerzaken: NL66BNGH0285127659

Heeft u een afspraak?

Hoewel de maatregelen niet meer van kracht zijn, is het coronavirus niet weg. Voor uw veiligheid en die van onze medewerkers volgt u tijdens uw bezoek aan het gemeentehuis eventuele aanwijzingen van de medewerkers.

  • De basisregels blijven belangrijk om besmetting te voorkomen.
  • Kom niet naar het gemeentekantoor als u corona heeft, u in quarantaine bent of op de uitslag van een GGD-test wacht. Ook niet als u klachten heeft als verkoudheid, hoesten en/of koorts. Annuleer dan de afspraak via de bevestigingsmail die u heeft gehad. Of bel naar (010) 800 40 00.

Locaties en openingstijden