Gemeentehuis gesloten van 24 december tot 2 januari

Dit nieuwsbericht is verlopen.
21 december 2018, 16.50 uur

Van maandag 24 december 2018 tot en met dinsdag 1 januari 2019 zijn de publieksbalies en het callcenter van de gemeente in verband met de feestdagen gesloten. Woensdag 2 januari 2019 zijn de balies vanaf 08.00 uur open en kunt u ons telefonisch bereiken vanaf 08.30 uur. Wij wensen u alvast fijne feestdagen!

Aangifte overlijden en geboorte beperkt mogelijk

Op donderdag 27 en vrijdag 28 december 2018 van 09.00 tot 10.00 uur kunt u wel aangifte doen van geboorte en overlijden.

Spoedgevallen

Voor spoedgevallen is de gemeente via het telefoonnummer 14 010 bereikbaar. Denkt u dan aan:

  • het stellen van een dringende vraag aan een jeugdconsulent. Is er sprake van een crisissituatie waarbij een kind direct in zijn veiligheid bedreigd wordt, dan kunt u 24 uur per dag bellen naar het crisis interventie team via telefoonnummer (010) 233 00 00;
  • het opvangen van inwoners die een knelpunt ervaren (geld, wonen, etc.);
  • informatie over het aanvragen van een spoeddocument, zoals een paspoort of identiteitskaart;
  • en vragen van de pers.

Meldingen openbare ruimte doorgeven

Heeft u vragen of klachten over de openbare ruimte, bijvoorbeeld over kapotte straatverlichting, een omgewaaide boom of losse stoeptegels? Dan kunt u dit doorgeven via het online meldpunt. Is er sprake van een gevaarlijke situatie, neemt u dan contact op via telefoonnummer 14 010.

Online regelen

U kunt veel praktische zaken met de gemeente regelen, zonder dat u naar het gemeentehuis hoeft te komen. Kijk voor meer informatie in de servicewijzer op deze website.