Gemeentehuis gesloten van 24 december tot 2 januari

Dit nieuwsbericht is verlopen.
21 december 2018, 16.50 uur

Van maandag 24 december 2018 tot en met dinsdag 1 januari 2019 zijn de publieksbalies en het callcenter van de gemeente in verband met de feestdagen gesloten. Woensdag 2 januari 2019 zijn de balies vanaf 08.00 uur open en kunt u ons telefonisch bereiken vanaf 08.30 uur. Wij wensen u alvast fijne feestdagen!

Aangifte overlijden en geboorte beperkt mogelijk

Op donderdag 27 en vrijdag 28 december 2018 van 09.00 tot 10.00 uur kunt u wel aangifte doen van geboorte en overlijden.

Spoedgevallen

Voor spoedgevallen is de gemeente via het telefoonnummer 14 010 bereikbaar. Denkt u dan aan:

  • het stellen van een dringende vraag aan een jeugdconsulent. Is er sprake van een crisissituatie waarbij een kind direct in zijn veiligheid bedreigd wordt, dan kunt u 24 uur per dag bellen naar het crisis interventie team via telefoonnummer (010) 233 00 00;
  • het opvangen van inwoners die een knelpunt ervaren (geld, wonen, etc.);
  • informatie over het aanvragen van een spoeddocument, zoals een paspoort of identiteitskaart;
  • en vragen van de pers.

Meldingen openbare ruimte doorgeven

Heeft u vragen of klachten over de openbare ruimte, bijvoorbeeld over kapotte straatverlichting, een omgewaaide boom of losse stoeptegels? Dan kunt u dit doorgeven via het online meldpunt. Is er sprake van een gevaarlijke situatie, neemt u dan contact op via telefoonnummer 14 010.

Online regelen

U kunt veel praktische zaken met de gemeente regelen, zonder dat u naar het gemeentehuis hoeft te komen. Kijk voor meer informatie in de servicewijzer op deze website.

 

 

Meer nieuws

Start campagne ‘Niet in rook’

Genomineerden vrijwilligersprijzen bekend!

Haal een gratis zak strooizout op!