Onze dienstverlening in coronatijd

Wij hebben een aantal veelgestelde vragen voor inwoners, organisaties en ondernemers op een rijtje gezet over bepaalde thema’s in relatie tot het coronavirus en hoe we hiermee omgaan in Lansingerland. Staat uw vraag er niet bij? Neemt u dan contact met ons op.

Ja, het servicepunt in het gemeentehuis is open.

Als u klachten heeft zoals neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts stelt u uw bezoek uit.

Nee, het servicepunt in Bleiswijk aan de Dorpsstraat 7 is vanwege het coronavirus tijdelijk gesloten.

Ja, u kunt voor alle dienstverlening terecht in ons servicepunt. Wij werken op afspraak, dus u moet eerst een afspraak met ons maken via onze website of bel naar (010) 800 40 00.

Nee, wij werken voorlopig alleen op afspraak.

Wij vragen u zoveel mogelijk met PIN te betalen. Bij contant betalen komen u en onze medewerker met elkaar in aanraking en dat is vanwege het coronavirus ongewenst.

Er worden raads-/commissievergaderingen en beeldvormende avonden gehouden. Deze vergaderingen vinden vanwege de coronacrisis plaats in aangepaste vorm.

Geen publiek of pers

De vergadering is vanwege alle maatregelen tijdelijk zonder publiek of pers. U kunt de vergadering live volgen of later terugkijken. De vergaderingen staan vermeld op de vergaderagenda op onze website.

Inspreken

Inspreken aan het begin van een raads- of commissievergadering is mogelijk. Wilt u gebruik maken van de inspraakmogelijkheid? Stuurt u dan een mail naar griffie@lansingerland.nl om af te spreken op welke manier dit kan.